Thread: Duur gud
View Single Post
Old 11-08-04, 08:10 AM #10
vgn
Gamemaster
Characters

vgn's Avatar

Default RE: Duur gud

Duur see blak ston dorfs. Wut u do? Tel say meebee git i-ron medul. Meebee Duur help? Tel say okies Duur help. Dorfs go inna ogr hol. Duur go inna ogr hol. Tel say Duur heer Tel. Tel say need tak-tik. Tak-tik gud. Tel say Duur wat inna hal. Tel git ogr. Duur chop. Okies. Duur wat. Duur chop. Duur chop ogr meebee tin ogr. Tel say dorfs chop medul. Meebee Duur chop medul? Yup. Tel say Duur chop medul. Duur strong! Duur git medul meebee tin medul. Dorfs lev hol. Duur lev hol. Duur giv Tel medul. Tel giv Duur goldee. Duur go Lint.

Duur git copur n tin medul. Duur find min-ral. Duur go Lint. Duur melt medul. Duur pownd medul. Duur mak bronz blokur. Duur wash min-ral.

Duur see pee-pal. Duur see Ree-us! Hi Ree-us. Duur see la-dee. La-dee is Sin. Meebee Sin lik bons? Nop. Sin no lik bons. Sin no blud stopur. Ree-us no want bons. Meebee Ree-us lik min-ral? Ree-us say meebee sho min-ral? Okies. Duur sho Ree-us min-ral. Ree-us say Duur! U hav min-ral! Ree-us lik min-ral. Duur giv Ree-us min-ral. Ree-us giv Duur big goldee sak.

Duur see Tel. Meebee Tel mak Duur I-ron blokur? Tel say meebee git mor I-ron. Okies. Tel go inna ogr hol. Duur go inna ogr hol. Tel say Duur! Tak-tik! Okies. Duur wat inna hal. Tel git ogr. Duur chop ogr. Tel chop medul. Duur chop medul. Tel go Lint. Duur go Lint. Duur rest. Tel cum. Tel mak I-ron blokur. Tel say Duur lik? Yup! Duur lik. Tankee Tel.
vgn is offline Reply With Quote